Serwis komputerów, drukarek, telefonów i innych urządzeń.
Zajmujemy się serwisem komputerów, laptopów, telefonów orazdrukarek. Posiadamy doświadczenie w naprawie telefonów, notebooków i tabletów. Nasi serwisanci dołożą wszelkich starań, żeby Państwa sprzęt został naprawiony w szybkim czasie. Realizacja usług serwisowych odbywa się w siedzibie firmy.
Zapraszamy do naszego serwisu, gdzie naprawiamy sprzęt elektroniczny m.in.: komputery PC, notebooki, drukarki.
Dokładamy wszelkich starań, by czas naprawy był jak najkrótszy. Idzie to w parze z rzetelnie wykonaną usługą oraz zachowaniem odpowiednich standardów.
Każdy klient decyduje o naprawie na podstawie przedstawionej diagnozy uszkodzenia i wyceny potencjalnej naprawy. Zawsze służymy radą przy poważniejszych naprawach w celu analizy ich opłacalności. Realizacja usług serwisowych następuje na podstawie stałych umów outsourcingowych.
W przypadku awarii oprogramowania na serwerze lub stacji roboczej zobowiązujemy się do dokonania naprawy z czasem reakcji do 4 godzin w dni robocze – od momentu zgłoszenia przez klienta niesprawności systemu.
Zgłoszenia awarii przyjmowane są w dni robocze w godzinach
10:00-18:00 pod nr tel. 22 755 45 56
Zapraszamy do kontaktu z nami.
W innych godzinach pod specjalnie wyznaczonym do tego numerem telefonu.
Dla umożliwienia realizacji zlecenia, klient powinien zapewnić dostęp do wszystkich urządzeń systemu, a także wyznaczyć osobę, która będzie upoważniona do zgłaszania usterek telefonicznie, potwierdzając je faxem lub e-mailem oraz potwierdzania na piśmie przeprowadzonych przeglądów.
Wynagrodzenie
Stawki godzinowe:
serwis podstawowy 1 roboczogodzina w godzinach 8:00-18:00 - 120zł netto;
serwis oprogramowania finansowo-księgowego 1 roboczogodzina w godzinach 8:00-18:00 - 150zł netto;
1 roboczogodzina w godzinach 18:00-21:00 - 150% stawki podstawowej
1 roboczogodzina w godzinach 21:00- 8:00 - 200% stawki podstawowej
1 roboczogodzina w soboty, niedziele i dni ustawowo wolne – 200% stawki podstawowej
Minimalna jednostka czasu rozliczanej usługi to 1 godzina.
Nasza firma proponuje pakiety serwisowe, które zapewniają dyspozycję wszystkich pracowników firmy z zakresu każdej ze specjalności (z czasem reakcji przystąpienia do usunięcia awarii 4h lub innym) w korzystnych cenach.
W ramach wykupionego pakietu serwisowego (podpisanej umowy serwisowej) sieć klienta jest monitorowana i zarządzana zdalnie co usprawnia pracę i reakcję na zapotrzebowanie klienta.